Išvyka į Anykščius

Gegužės 20 dieną 2c klasės mokinukai buvo išvykę į Anykščius. Saulėtas ir šiltas ankstyvas rytas žadėjo puikią dieną. Taip ir nutiko. Antano Žukausko - Vienuolio muziejuje mus pasitiko labai šauni gidė, kuri nuoširdžiai pasakojo apie rašytojo gyvenimą, davė vaikams parašyti grifelinėje lentelėje, pavaišino gardžiais saldainiukais, papasakojo apie Antaną Baranauską, apie akmens tapybos meistrą Stanislovą Petrašką. Kitas mūsų kelionės taškas – Šeimyniškėlių piliakalnis, Voruta vadinamas. Čia laikas prabėgo labai greitai, nes vaikai šaudė iš lankų, išbandė jėgas įvairiose rungtyse, bandė surasti „lobį“, vyti virves. Aplankėme Jono Biliūno gimtinę, kurioje sutikome taip pat labai šaunią gidę, kuri vaikams pasakojo apie rašytojo gyvenimo įdomumus, priminė jau skaitytus kūrinėlius: „Brisiaus galas“, „Laimės žiburys“, „Kliudžiau“. O gardus vandenėlis Jono Biliūno tėvškės šulinyje – visus atgaivino ir suteikė jėgų toliau keliauti. Todėl aplankėme Arklio muziejų. Vos išlipus iš autobuso, mus pasitiko dar šaunesnė gidė, kuri  papildė vaikų žinias apie taip nesenai kalbėtą arkliuką, kuriuo dar teko ir pajodinėti. Atsivėsinę ledais, nuvažiavome prie Jono Biliūno kapo, „kopėme“ į LAIMĖS ŽIBURĮ. Kiekvienas sugalvojo norą, lipo laipteliais aukštyn ir šventai tikėjo, kad noras išsipildys... Kelionės pabaigoje, aplankėme Puntuko akmenį, kurio niekaip negalėjome apglėbti ir lajų taką.

Kelionė buvo nepakartojama. Pavargome, kaip sakė Gabijos močiutė, bet kelionė buvo nuostabi. Todėl norisi už ją padėkoti Tėveliams ir pačiam šauniausiam mūsų mokyklos vairuotojui Laimiui.